رنگ مبل کلاسیک را انتخاب کنید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نوع پارچه در مبل کلاسیک
مبلمان کلاسیک با تودوزی سبز پاستلی روشن و قاب طلایی روشن با لوستر کریستالی

نوع پارچه در مبلمان کلاسیک باید با رنگ فرم کلی بدنه مبل مطابقت داشته باشد. از هر نوع پارچه اعم از ساتن، کتان، مخمل و گلدوزی شده می توان برای پوشاندن مبل کلاسیک با طرحی ساده استفاده کرد. برای انتخاب پارچه مبل کلاسیک خود علاوه بر زیبایی باید به ضخامت و استحکام آن نیز توجه کنید و انتخاب خوبی داشته باشید. پارچه های ساتن، مخمل و شانلی در این سبک مبل ها استفاده می شود و محبوبیت بیشتری نسبت به سایر متریال ها دارد.

 

رنگ مبل کلاسیک را انتخاب کنید
مبلمان کلاسیک طلایی با تودوزی طرح دار سفید با میزهای طلایی و دو عدد آباژور طلایی

بهترین رنگی که برای مبلمان کلاسیک استفاده می شود، رنگ های خنثی است. رنگ های سبز روشن، زیتونی، طلایی، کرم و بژ از پرکاربردترین رنگ های مبلمان کلاسیک هستند. رنگ های سرمه ای، یشمی، آبی و قهوه ای نیز می توانند انتخاب های خوبی برای مبلمان کلاسیک باشند.

همچنین می توانید نوع رنگ چوب، رنگ براق یا پوشش را انتخاب کنید. رنگ پوششی در صورت وجود ترک یا ایراد در چوب کاملا می پوشاند و ایرادات آن قابل تشخیص نیست اما با رنگ براق تا حدی می توان کیفیت چوب را مشاهده کرد.

استفاده از رنگ طلایی برای چوب مبل کلاسیک امروزه طرفداران زیادی دارد. رنگ طلایی یکی از رنگ های لوکس در دکوراسیون پذیرایی سفید طلایی است که در کنار سایر رنگ ها از انعطاف خوبی برخوردار است.

 

فرم بدن مبل کلاسیک
مبلمان کلاسیک با قاب چوبی و تودوزی سفید و فرم بدن با اشکال هندسی مختلف

شکل کلی مبلمان کلاسیک چوب است، استفاده از چوب فضا را دلپذیرتر می کند و حس آرامش را منتقل می کند. فرم بدنه می تواند منبت های ظریفی روی تاج، پایه ها و البته دسته داشته باشد. نوع چوب مورد استفاده برای مبلمان کلاسیک بیشتر از چوب راش، چنار و گردو است. البته می توان از چوب مصنوعی نیز برای کاهش قیمت استفاده کرد.

 

لوازم مبل کلاسیک
اتاق نشیمن کلاسیک با مبلمان کلاسیک کرم و قهوه ای و شمعدان های کریستالی در اطراف مبلمان

در انتخاب لوازم جانبی توجه به سبک دکوراسیون داخلی را فراموش نکنید. در نظر داشته باشید که مبلمان کلاسیک طراحی رسمی دارند و در کنار آن باید از انواع لوازم سنتی و کلاسیک استفاده کرد. شمعدان های شیشه ای یا سنگی می توانند در کنار مبلمان کلاسیک انتخاب خوبی باشند.

 

انواع مبلمان کلاسیک
مبلمان کلاسیک می تواند به زبان های انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی و چسترفیلد موجود باشد.

مبل کلاسیک چسترفیلد
مبلمان کلاسیک چسترفیلد با پارچه چرم قهوه ای و میز مخمل زرشکی

مبل های چسترفیلد ریشه بریتانیایی دارند که معروف ترین آن از چرم قهوه ای تیره است. این سبک مبل قرن هاست که وجود داشته است اما همچنان چه از نظر سبک و چه از نظر کارکرد اهمیت دارد و یکی از مبلمان های مدرن به حساب می آید.

مبل معروف چسترفیلد که شایعه شده است بیش از 300 سال پیش به شکلی متفاوت وجود داشته است، در 150 سال گذشته علیرغم طراحی های مختلف، ویژگی های قابل تشخیصی داشته است که امروزه با نام چسترفیلد می شناسید. مبل چسترفیلد یک طراحی مبلمان کاملاً قابل تشخیص است که دسته های بلند و روکش چرمی بارزترین ویژگی آن است.

مبل چسترفیلد یک مبل بزرگ با دسته های گرد است که ارتفاع آن با سطح پشتی برابر است. یک مبل چسترفیلد مخملی سبز زیتونی می تواند فضای کلی خانه شما را تغییر دهد. نسخه مدرن این سبک با پارچه های مخملی، پایه های بلندتر، پشتی و دسته های باریکتر طراحی شده است. پس از 200 سال هنوز هم می توان مبل چسترفیلد را چه با روکش چرمی و چه با پارچه طرح دار به عنوان یک مبل کلاسیک با جذابیت منحصربفرد در نظر گرفت.





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 11 اسفند 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی